Belki hatırlayan çıkar hamile kaldığımda anne fikrini hiç sevemedim çok zor geldi sorumluluk almak çünkü ömür boyu bir sorumluluk anne olmak gel gelelim iğrenç bir hamilelik döneminden sonra doğum yaptım aman allahım sütlerim resmen fışkırıyodu çocuk sürekli tıkanıyor falan ben ne yapacağımı bilmiyorum tabi bir gün anne kaynana kavgasından sonra benim sütler çekildi bebeğim emmek istemiyor her emmede ağlıyor aç kalıyor bende hep ilk 20 günde sağdığım sütlerimi ısıtıp ısıtıp veriyorum mamaya ölesiye karşıyım söyledim ya istemedim diye hamileliği sanki çocuk emmezse anne olamayacakmışım gibi geliyor ben onu istemedim oda beni istemiyor diye düşündüm hep sonra baktım böyle olmuyor destek alayım dedim ve sonra fark ettim ki benim sütümü kesen şey tamamen stresmiş başka hiç bi açıklaması yokmuş kucağıma emzirmek için aldığımda o kadar yük olarak görüyordum ki bunu fark ettim ve kendimi topladım gerekirse eşime verdim ben sakinleşmeye çalıştım önce kucağıma aldım sevdim güzel sözler söyledim ve öyle emzirmeye başladım birde meme ucum yok silikonla emziriyorum emzirmenin üstesinden hep silikon meme ucuyla başa çıkıyorum belki mantıklı değil belki yanlış ama mama vermektense anne sütü veriyorum bestlak damla hummana çaylar karışımlar süt yapan şeyler hepsini denedim hiç biri sonuç vermedi ne zaman sakinleştim ne zaman tamam artık hepsi geçti dedim ve benim sütüm geldi şimdi neden yazdınız diyebilirsiniz biraz önce emzirirken fark ettim ki diğer mememden süt akıyor eski günlerde ki gibi nasıl mutlu oldum anlatamam sanki cennetle müjdelendim belki aranızda benim gibi anneler vardır bebeği emmiyordur ve bunun için sürekli strese giriyordur ve farkında değildir lütfen her emzirmeye aldığınızda önce bebeklerinizi sevin sakin olun öyle emzirin ve ne olursa olsun sütünüze ve kendinize güvenin ha bunları yapıp hemen sonuç beklemeyin spor yapıp tartıya çıkıp hani kilo vermemişim demek saçma ya bu da öyle işte eminim kendinize ve sütünüze güvendikten sonra hepsinin üstesinden geleceksiniz ben geldim sizde gelirsiniz ☺️☺️