Benimkide 3,5 aylık oldu gündüzleri daha rahatladı sanki ama geceleri hala ıkınıyor bu yüzden sağlıklı bir uyku da uyuyamıyor sürekli bölünüyor. Biz en başından beri doktor tavsiyesiyle sab simplex kullandık iyi de geldi. Banyo yaptır ve masaj yap rahatlatıyor baya. Ben kendim de kimyon çayı demleyip içiyordum sütümden geçsin rahatlatsın diye ama olacaksa yine de oluyor 3 aylık olunca genelde biter diyorlar bitmiyor 🤦🏻♀️