Ahmettahamm benim bebegimede onu kullanıyorum su anda nasıl hazırlanacağı içindeki kâğıtta yazıyor tozu bardağa dökün kaynamış soğumuş sudan bir tatlı kaşığı üstüne dökün açılınca 2 tatlı kaşığı daha dökün hazırlanmış oluyor. O sıvıyı dediğim gibi ister şırıngaya çekin ister içeceğine ekleyip verin. Ben az önce sütümü üstüne sağıp biberonla içirdim.