Bebeğim 5 buçuk aylık doğduğundan beri gündüz uykusu yok denebilecek kadar az. Uyumuyordu zaten uykusu çok hafif ona alışmıştık ama son bir aydır her uykuya yatiracagim zaman ağlamaya başlıyor ve bu ağlamaları çok şiddetli. Her şeyi deniyorum ama olmuyor 😔 bu durumu yaşayanlar var mı ? Varsa nasıl bir yol izlediniz lütfen yardımcı olun 🙏🏼 bebeğimde bende çok zor durumdayız