Merhaba anneler, bir aylık bebegimin karnini duyuruyorum, üstten gazini çıkarıyorum, alttan kendi zorlanarak da olsa çıkarıyor, sonra yatağına koyuyorum, o da benim yatağımda, reflu yatagi, 5 dk sonra uyanıyor, kucağıma alınca geri uyuyor. Önceden cok az sıklıkta yapardı, dünden beri hep yapıyor. Gunduz 1 saat kesintisiz uyuduğu yok bir de hep uyur uyanik, gerinme hareketi ve sesleri çıkararak uyuyor. Nkrmal mi, bebekleriniz böyle miydi bu zamanlarda, acaba bi sıkıntısı mi var 🙄 sabah 11de uyandi, kesintisiz bir saat bile uyumadi