Benim kızımda girdi. Evet endişe veriyor bize ama çıkınca hemen ayiltiyorlar. Çok tuhaf ve komik oluyorlar. Benim kızım sarhoş gibiydi. 17 aylıktı. Kendi bebek arabasını itmeye calisiyodu 😊 kendi kendine yürümeye calisiyodu falan. Aç olmasi bizde sorun oldu bitek. Onun dışında bir sorun olmadı. İns. Sizinde sorunsuz geçer.