13 aylik oğlum var dün gece uykusuna geçerken desteksiz uyuttum uyudu çok zorluk çıkarmadı bugün sabah uykusuna yatırdım ama krize girdi çok agladi asla sakinleşmedi böyle olunca bende geri destekli uyuttum ama gece uyuyunca hayallerim vardı tamam bu iş oldu dedim ama beni çok fena yaniltti 😔🤦♀️ne yapmam lazım bir tavsiyeniz varmi çok moralim bozuk