Mrb kizlar oglum 19,5 aylik 2 3gündür 37 37,5 atesi oluyo doktora gotürdüm kan vs bakildi alerjisi yüksek dedi antibiyotik vs verdi. Dünden beridir isal su gibi saglik ocagina danisarak DENFLOR aldım faydasi oluyomu kullanan bilen varmi acaba? Patates hasladim olmadı pirinc lapasi yaptim olmadi son care bu ilaci aldm 😢