Sifali 2 aralikta alerji sebebiyle acil sezaryen oldum. Spinal anestezi yapildi 6. Hafta içinde olmamiza rağmen belimde halen agri ve sızı var benim gbi olan var midir cozumu nedir ne onerirsiniz ?
Hzlkdn Sifali benim 4 ay 23 gün önce sezaryan oldum sabahları uyandığımda iğne vurulan yer hep ağrıyor tutuluyor zor kalkıyorum yerimden
Sifali Bende oyle dun temizlik yaptim evde acidan agridan gece zor uyudum doktoruma sordugumda gecici oldugunu soyledi. Birde bana tam 4 kez yapildi igne yerine girmedigi icin sanirim pekte gecici degil bu agrilar