Annelerim destekli otuyoruz. Ayağımızın üstüne basma ,dönmeler var ama oturma konusunda destekliyiz tek başına oturamıyor.Buralarda doktor sıkıntısı var pek iyi deyil.Cocuk nöroloji ye göster dedi ama beyinli bisey yok ki alımı konuşması iyi .Doktorları iyi deyil buranın .Bebeğim gec oturan anneler var mıdır