Meva2809 Doga0812 bende kuru dut çok yapıyor kaynatıyorum suyuyla birlite tüketiyorum tadı da çok güzel oluyor tavsiye ederim,rezene kimyon falan pek işe yaramadı bende sadece gaz sorunundan etkili kimyon
ayscnky1 Hzlkdn ben bestlak kullanıyorum ama hiçbir işe yaramadı bol suyla tüketmek gerekiyor sanırım damlayı öylede yaptım bir işe yaramadı 🤷🏻♀️
3MelekAnnesi3 pikachuu aynen ne kadar cok süt sagarsan bebek emerse beyin o kadar cok süt ihtiyacı oldugunu düşünüp süt üretiyor
ferlazen pikachuu emzirdikten sonra sağmak nasıl oluyor anlamadım. Süt gelmiyor ki sağalım. Yani sizde emzirme sonrası süt geliyor mu? Boş memeyi neden çekelim anlamadım, anlatır mısınız?
Brcklc @Doga0812 bol su su su ve sen ne seviyorsan o artırır sütünü mesela ben antepliyim baklava severim o artırır en başta bu sonra yeşillikler marul dereotu çok faydasını gördüm
Efem123 Brcklc sankim bende baklavanın süt arttırdığını farkettim geçen yedim baya gogsum dolmuştu🤗 çok severim bu arada süt olsun diye yedikçe kilolar geliyor nasıl eriticem bilmiyorum baya kilo aldım 😢
Semaelisa27 Brcklc bende Antepliyim beni en iyi siz anlarsınız 22 günlük lohusayım sabah akşam sadece bulgur pilav ve kuymak yediriyorlar artık midem bulanıyor başka neler tavsiye edersiniz yemek olarak bebeğe de zarar etmeyecek şekilde
Dilara_cihan_mehmetakif_2018 Brcklc bende antepliyim 😄ve bulgur pilavı onu yemezsem sütüm azalıyo sanki 😊
Kuzeymiram Efem123 katiliyorum bu yorumun hepsine 😆 ama tek katilmadigim sey kilo almamak çöktum kiiz
Zeyno123 Efem123 Vllh benim bugün nedense göğsüm hiç dolu değil kaç litre su içtim nafile çocuk hasta durmuyo keza bende öyle süt gelmediği için sürekli ağlıyo bugün mama vercez mecburen
acelya25 Bende vinalac kullanıyorum kadın dogum doktorum yazmıstı dogum sonrası emzırme donemı boyunca
Beyseko Doga0812 bende bugün dere otlu bulgur pilavı yaptım birde kuru dut kaynattım bestlak damla kullanıyorum hangisinden bilmiyorum bugün biraz daha iyi gibi sütüm
LadyGugu Bilgebykl Süt kapasitesi kısıtlı biri olmamq bu 3’ü benim bile sütümü bir tık arttırdı. Ne bestlak ne tatlı, yulaf, tahin bu üçlü kadar etkili olmadı.
Buket_D talula 1 şişe kullandınız acaba? Solgardan ben 1. Şişemi bitirdim. 2. Ye geçerken test yaptır dediler de
Ozlem2904 Doga0812 mummylac damla kesinlikle 7gunluk anneyim 2.gun hastane donusunde basladim kullanmaya sutten goguslerim agriyo once sagip sonra emziriyorum