Deletedmom_49 Var mı kızlar şunu yaptım geçti bunu yaptım oldu diyen? Belki gözden kacirdigim,eksik olduğum,yetemedigim durumlar vardır. Fikir alışverişi yapmak istiyorum.
Ebruliates Deletedmom_49 9 aylık olacak devam ağız kitliyor kase dolusu hiç yememiştir hatta yemek kaşığı dolusu anca 🤦 yoruldum emiyor ama kilo kaybı yok şuanlık içim rahatlatan bu
lgsya Deletedmom_49 6. aydan 9. aya kadar cok guzel ılerlemıstık hersey mukemmeldı ne yazıkkı 9. Aydan ıtıbaren 11. Aya kadar işkenceydı neoldu cocuguma dıyorum sıfır ek gıda hıcbırsey yemıyordu sadece anne sütü bızle beraber yerse az mıktar yıyordu bızden gorerek dıger turlu aska baktım olmuyor zorlamadım tahlıl fılan da yaptırmıstım temız cıktı bu surecte son donemlerde baktım kılo kaybı olusmaya basladı 400 gram fılan tekrar randevu aldım götürcektim doktora baktım artık yemeye basladı suan 11 ay 20 günlük maksımum 15 gündür eskı halıne dondu dolu dolu yemıyor ama en azından hıc yememezlık yapmıyor . Tahlıl fılan yaptırsanız bırazda akışına bırakmak lazım yemıyınce yemıyorlar buarada yemedı zamanlar yıne hep teklıf etmıstım bu sefer hıc arası olmaz yemekle diye
Mom5457 Deletedmom_49 yok aşkım yok. Mercimeği ıspanağı tavuğu seven kız onları bile yemez oldu anca yoğurt, muz ve kaşık mamasını severek yiyor. Ben zamana bırakıcam artık ama inşallah yer bebişin…
Bir_prens_bir_prenses Deletedmom_49 oyun yaparak geçirmeyi deneyin. Yemeyen bebek çok zor benm kızımda öyleydi mecbur çocuk müzikleri kırmızı balık felan açardım anca öyle yerdi
Deletedmom_49 Ebruliates benimkide 9.5 aylık 😭 tahliller temiz. 7 aya kadar çok iyi yiyen çocuk gitti yerine sacmasapan bir bebek geldi. Görür görmez ağzını kitliyor ağzıni asla açmıyor biraz zorlayayim.agliyor. benimkide çok şükür emiyor. Aylık kilo alımı nedir sadece emmeyle
Blgn_gze52 Ebruliates benim bebeğim 8 aylık corbaları içiyo kaseyi bitiriyo ama meyve veya kahvaltılık asla bişey yemiyo delircem artık tükürüyo hemen midesi bulanıyo
Nurbahars Ebruliates aynen kendisi yerse eliyle yiyor kaşık sevmiyor emerek doyuyor yoruldum kilo alımı çok azaldı
Ebruliates Deletedmom_49 bu aralar gidemiyoruz evde de düzgün tartamıyorum 😅hassas tartı değil bakalım 9 aylık kontrolleri bende tahlil verdiricem ama gözle görülür boyu normal kilosu normal zayıf değil . Bende hiç yemedi ya 6.ayda korona olduk ilaçdan dolayı kaşıktan nefret ediyor meyve yiyor tatlı şeyler onuda çok vermiyorum sürekli tatlı olacak diye sizinki diş Felan olabilir benimki başından beri red Çünkü
FatosToprakDeniz Deletedmom_49 B12 bakıldı mi? Sonuçlar normalse inat yapıyordur. Ben o aylarda ufak parçalara bölüp önüne koyuyordum sıvı şeyler içinde kaşık veriyordum kızım karıştırıyordu ben yediriyordum. Belki sizde de işe yarar
Berensln Deletedmom_49 sadece memeyle aylık kilo alımı 700-800 gr alıyorsa aylık sağlıklıdır demıstı doktorumuz
EdaAlmohamad Ebruliates benim bebeğim de antibiyotik kullanıyor 4. Ayından beri ve her gün vermek zorundayım. Ağlatarak veriyorum artık günlük d vitamini ve kan damlası da dahil zorla veriyorum. 5. Ayda geçtik ek gıdaya ama almak asla istemiyor fobi oldu sanırım ağzını açmıyor ağlıyor ne yapacağımı bilemiyorum 😔
bireylulannesi 9 aylık bebeğim.Hem meme reddi hem de ek gıda reddi yaşıyoruz ne yapacağımı bilemez durumdayım
H-M bireylulannesi benim bebekte 9 aylık emmiyor ama mamada yeöiyor ek gıda da peşinde geziyorum gesin diye mama yapıyorum belki yer diye hep çöp oluyor napcam şaşırdım.gece yiyor mamayıda.
bireylulannesi Deletedmom_49 meme reddi ikinci ayda başladı ek gıda reddi hep vardı yani hiç öyle severek yiyen bir bebek olmadı bütün tahlilleri temiz çıkıyor
Brcklc @Meteninannesiii bence kesinlikle zorlamamak gerekli olduğunu düşünüyorum mutlaka bebeklerle gelgitli dönemleri olucakdir bazen yicek bazen yemicek diş çıkardığı dönemlerde bunuda yaşıyor olabilirsiniz kafaya takilmasin bence yicegi varsa yer zaten annesi
Deletedmom_49 Brcklc evet zorlamiyorum bende çok alıyorum hemen sandalyeden. Ama çok üzülüyorum yiyen bebekleri gördükçe..hep mi böyle gidecek bilmiyorum.
0znur Deletedmom_49 9 aylık oğlumda aynı. Çoğu günler hiç ek gıda yemiyor. Yediği günde kuş kadar 💆🏻♀️
Brcklc @Deletedmom_49 üzülme sen bir dönem döngü bu bazı bebek yer bazı bebek yemez bazı bebek bezdedir bazısı tuvalet eğitimi alır bazısı konuşur hemen bazısı konuşamaz kimi yürür kimi hemen yürümez seninde bebeğin sana özel Allah sağlık sorunu vermesin hepsi gecici bir donem
Mom5457 Deletedmom_49 bi kase dolusu yerdi 1 ayı geçti yemiyor artık bezdim valla. 11 buçuk aylık uyumadan çorba kaşığına bi vurdu her yer çorba oldu çok sinirlerim bozuk zorlamıcam artık. Nazara mı geldiler nedir yani 🤦🏻♀️ dişi de çıkacak ama bu kadar sürer mi bilmem belki seninki de diştir
FatosToprakDeniz Deletedmom_49 kızımda çok güzel yerdi 10 aylıkken bir anda hiç yememeye başladı. B12 en az 300 olmayken 95 çıkmıştı. İğne kullandık biraz yükselince iştahı düzeldi. Mutlaka baktırın