Bebeğim 14 aylık yumurta alerjisi vardı sarısına olan alerjisi geçmiş fakat beyazına alerjisi hala devam etmekte değer 1,85 çıktı aranızda bebeğinde yumurta alerjisi olupta kkk (kızamık) aşısı yaptıran annelerimiz varmı? Bana yardımcı olabilir misiniz??