Merhaba güzel Anneler🤍 oğlum 16 aylik. Normalde çok neşeli ,mutlu herkeze gülüçukler atardı.. yine öyle ama biri eve geldiğinde veya biz misafirliğe gittiğimizde kapida bi ağlama krizi geçiriyor. (Yabanci insanlar değıl bu arada) mesela yenge, hala felan. Böyle durumla karşılaşan varmı aranızda🤔