Amineee1 Memnunmusnz 2 yaşında vermem gerekiyo kafam çorba gibi anneligimi sorguluyorum memurlukmu yoksa onunla vakit geçirip anne sevgisi vermekmi diye vicdanim rahatsiz kreşe yollayıp çalışan anneler destek verin bahasa lutfen
Sum098 Amineee1 bende burda bekleyeyim .. oğlum 2.5 yaşında benimde çalışmıyorum ama ona birşeyler katması adına vermeyi düşünüyoruz oyun okulu tarzında 2 saat filan cumartesi gidip konuşcaz ama karasizim .. 😏
BugsBunnyy Amineee1 yerinizde olsam 1 yil icin meslegimi birakmam artık kresler okullar dolu her cocuk 3 3.5 yas sonrasi gidiyor gelisiyor akranlari neler neler ogreniyorlar . Yani bu kisa surec meslek birakmaya degmezdi bnm icin
Ebru-isil Amineee1 anne sevgisi kreş dışındaki zamanlarda da verebilirsiniz hem bi süre sonra sizle oynamak istemeyebilir akranları ile sosyalleşir. Onun gelecegı için de çalışıyorsunuz kendinizi suçlamayın 🥰
Bozzzzy Amineee1 çalışmıyorum ama 3 yaşına kadar beklemeyi düşünüyorum kendini iyice ifade edebilsin hatta kendini savunmayı öğrensin öyle
1234___ Çalışmıyorum ama kreş gönderiyorum akranlarıyla iletişimi iyi oluyor bide gelişim açısından iyi 3 yaşında beri gidiyor çokta mutlu
Deletedmom727207 Amineee1 Ben başlattım kızımı kreşe 10 gün oldu şahsen ben çok memnunum önümüzdeki aynda işe dönüyorum.
Bircicekkiz Amineee1 güvendiğim biyerse bırakırdım 2 yaş belki biraz ufak ama çalışmak için yapcak bişey yok, bırakmayı asla istemem ama kayınvalidem sinirli güvenemem annem bakamam diyo o yüzden ilerde çalışırsam mecbur kreş 😌