Hanımlar bebeklerinize süt veriyor musunuz devam sütü yani? İnternete yazdığım da mama olarak çıkıyor ama benim bahsettiğim bildiğiniz pipetl içimin pınarın devam sütü. Ben kızıma içiriyorum ama zararlı bi yararı yok diyolar. Merak ettim sizlerin fikrini ya da siz çocuklarınıza süt veriyor musunuz? Veriyorsanız hangi tip (normal süt mü yoksa illa devam sütü yazanlardan mı?) ve hangi marka?