Ertugrulunannesiiii Benimde bebeğim emiyor sanıyordum o gene yeterli emmiyormus daha dogrusu ememiyormuş henüz Bi gece asırı ağladı doktor a gittik doktor aç oldugunu söyledi Mama takviyesi yaptık baktık çocuk rahatladı Şimdi emmesi daha normal ama simdi de mesela basta hızlı hızlı emiyor sonra süt yavaslayınca kızıyor bırakıyor ve mama istiyor biberon dan hızlı geldiği için o ona kolay geliyor mesela O yüzden dedim acaba sizinki de doymuyor olabilir mi yeterli ememiyor vs