smeyyed
smeyyed doktor genelde 4.ayda başlar çünkü 4 aydan sonra anne sütündeki demir oranı azalıyor. Siz 4 aylık deyince acaba demire başladı vücudu ana mı tepki verdi diye düşündüm. Bebeğinizin karnına masaj yapın, bisiklet hareketi yaptırın ve yüz üstü bir süre yatmasını sağlayın ve emzirmeye devam edin mutlaka başaracaktır, sağlıkla büyütün 😊