Bskara_ Kızlar yürüteç kullandınız mı? Hangi ayda kullanmaya başladınız? Evet biliyorum önermeyenler de var ama duyduğum kadarı ile herkes de kullanmış çevremdekiler
kahvekokusuu Bskara_ benim oğlum erken oturup emekledigi için 5bucuk aylikken kullanmaya başlamıştım ama günde en fazla 15 dk zaten 7bucuk aylıkken adım atmaya başlayınca daha binmek istememişti
Epifenomen-gkc Bskara_ kullanmadım, çok almak istediler herkese engel oldum, ilk adım arabası veya aktivite masası tercih edebilirsiniz onun yerine
Bskara_ Soe aynen bize de hediye geldi bende almadım merak ettim yani kısa sürede bişey olmas sanırım