Merabalar! Bugün korona olduğumu öğrendim ve aşırı ağrım var öksürük falan yok ama kaburgalarim belim bacaklarim çok ağrıyor ağrı kesici sadece parol icebiliyorum emzirdigim için ama o da pek fayda etmiyor korona olup emzirmeyi birakan varmi pisman olur muyum esim ailem bırak emzirmeyi dayanamiyorsun böyle ağrı çekilir mi diyor ama benim içim rahat etmiyor birde oğlum aşırı hareketli emzirirken bile kucagimda veya yanımda öylece yatip emmez üstüme çıkar ziplar tepinir bi saga döner bi sola döner zaten ağrım var artık ağlaya ağlaya emziriyorum 18 aylık oğlum 😥