Poyraz08 Merhaba arkadaşlar, bebegim doğduğundan beri çok gazlı 2 yaşına geldi hala gaz sancısını çekiyor.ne denediysem geçmedi..aranızda bu yaşlarda hala gazını çıkaramayan bebeği olan ve şunu kesin dene diyebileceği önerisi olan var mıdır?