Kizlarr bebişim pişik olmus sabah hic bisey yoktu. 4 5 gundur hep bepantol kullandim olmasin aman diye diye başıma geldi. 20 gündür ayni bezi kullaniyorum. Bezden olmamistir. Surekli sulu kaka yaptığı için hep degistirdim ama sizce ne yapiyim asla durmuyor agliyor.