Ygz Havuclumama focus kullanıyorsanız ona devam edin. İkiside aynı aralarında pek fark yokmuş fiyatı dışında öyle dedi eczaneci.
Havuclumama Ygz evet bugün gene sordum argivit focus daha iyi dedi ezaneci vitamin açısından ona devam edeceğim zateb inşallah…..
Toprakaren seyhannhri eczanede çalışıyorum çocuk doktorları çok öneriyor bunu çok satıyoruz olumlu dönüş aldık hep
Yamur92- mervedmr ek olarak başka birşey yaptınız mı peki ☺️Birde günün hangi saatinde ve ne kadar kullandınız
mervedmr Yamur92- başka hiçbir şey yapmadım. Ben cok ağır gelmesin diye bir gün boşluk bırakar 1 tatlı kaşığı kullanmıştım. Şimdi kızım 19 aylık 2 gğnde bir 1 yemek kaşığı veriyorum
Yamur92- Ygz eczacı focusun okul yaşındaki çocuklara uygun olduğunu söyledi .14 aylıkken classıc olanı uygun gördü sizce nasıl olmalı
Ygz Yamur92- biz classic kullanıyoruz eczacı arada sadece fiyat farkları var yoksa içerikleri aynı demişti ☺️