Mom52115 Merhaba, 2 ay 8 günlük bebeğimle memleketime geldik. Etrafımızda hem grip olanlar var hem de hava değişimi olabileceğinden endişe ediyorum. Bağışıklık kuvvetlendirici ne yapabilirim? Anne sütü alıyor sadece, önerileriniz var mı?
Prensescilek Mom52115 bol bol emzirme , ortamina uygun giydirme ve yattığı yeri ,bulundugu yeri temiz havalandırmak. Ve tabi ki hasta olanlardan uzak tutmak .