Songena19 Ne güzel annesi ikisi birden büyüyecek rahat edeceksiniz. Kardeşlik çok güzel birşey.. Küçüğü biraz daha büyüyünce rahat edeceksiniz, beraber uyuyup beraber yemek yiyeceksiniz, beraber banyo yapacaklar ☺️
İnanın zaman çabuk geçiyor şu an çok daha erken ama bilin ki güzel günlere az kaldı.
Arada biriyle tek vakit geçirin bi gün mesela büyüğü babası alsın gitsin , veya küçüğü uyutun bi yarım saat 1 saat tek çıkın dolaşın gelin.
Benim büyük 4,5 yaşında okula başladı, küçük 2,5 evdeyiz abinin gelmesini bekliyoruz, öğlen onunla uyuyorum. Akşam beraber yiyip yatıyorlar. Benimkiler erkek biraz fazla yoruluyorum tabiki