yasmin2222
Bebeğim 48 günlük. İlk zamanlarda 2,5 saatte bir alarm kuruyordum. Baktim ki alarmdan once uyaniyor alarm kurmayi bıraktım. Şimdilerde kendisi 3-4 saatte bir uyanıyor. Siz de gözlem yapabilirsiniz birkaç gün.
Yeliz
[bilinmeyen] uzamış sarılık yoksa kendi uyandığında emzirin 😊
Mom09
Emzikle uyumuyorsa kendisinin uyanmasını bekleyin acıkınca uyanıyorlar zaten. Bizde 30 günlüğüz kızımla acıkınca hemen uyanıyor.
Skrnn
[bilinmeyen] uykusu gelişimi doymasi kadar önemli uyusunda büyüsün boşuna değil 😊😁 sarılık yoksa 40 da çıktıysa kendi uyanır bence
Oglumda başta sarılık vardı hastaneye yatmasın diye saatte bir emziriyordum sarılık düşmesine rağmen baya devam ettim ve öyle de alıştı suan 6 aylık acikmasa da alışkanlıktan uyanıyor çok zorlanıyoruz sağlığı iyiyse ikiniz içinde bırakın uyusun çok ciddi süre olmadığı sürece yine de doktora danışın isterseniz
Skrnn
[bilinmeyen] 12 çok geç değil mi erken uyuyup erken uyanması daha iyi diye biliyorum
Mommadam
1 ay 2 günlüğüz 2 gün önce kontrole gittik doktorumuz kilo alımı gelişimi çok iyi gece kaldırma kendisi kalkarsa emzir o bilir artık aciktigi zamanı dedi. Sarilik riskiniz de yoksa bebeği kendi haline birak
YagmurunAnnesi
2,5 aylik olduk hic kendim kaldirmadim. Hep kizim kalkdikca emzirdim. Baslarda 2-3 saatte bir uyaniyordu simdi 4 saatte bir falan
UmayNil
[bilinmeyen] bizimde sizinki gibiydi. Ne annem ne kayınvalidem anlamadılar. Yok aç mı yok sütün mü yetmiyor yok gazı mı var? Çocuk uykuya geçemediği için saatlerce ağlıyormuş meğer. Akşam 7-8 gibi sinyal veriyor zaten, karanlık odaya geçiyorum altını değiştirme üstünü giydirme emzirme biraz kucağımda gezdirme fasıllarımız var tabi loş odada. Tam uykuya geçene kadar hiç yanından ayrılmıyorum yatağa yatırdığımda. Uyansada ağlasa da beni görüyor yanında. Öyle yatmaya başladı çocuk. Ama hep sessiz oluyoruz yoksa uyanıyor. Sabahta 6-7 gibi uyanıyor
UmayNil
[bilinmeyen] bir de gece 2 Yada 3 defa uyanıyor emmek için. Siz de biraz takip edin emme aralıklarını. Çok uzunsa ona göre uyandırın, zaten o acıkırsa uyanır. Bizler anne yüreği YÖK aç mı uyudu yok kan şekeri mi düştü gibi şeyler düşünüyoruz ama anladım ki bebek aslında bize bişeylerin sinyalini veriyor. Zamanla alışıp öğreniyoruz
Ahmetefeyagmur
[bilinmeyen] ya bu saat kurma işi başlı başına bi saçmalık çocuğum 3 aylık hep acıkınca emzirdim geceleri ne zaman ağlarsa o zaman emzirip uyuttum boş yere uyandırma uykusu bozulur
TueYlmazKl
[bilinmeyen] ben 1 Aydan sonra kendisi kalktığı için açıklığında geceleri uyandırmıyorum ama eğer sarılığı varsa kaldırın derim yoksa zaten kendisi açıkınca uyanıp ağlıycaktır
Erselinannesi
[bilinmeyen] kilosu ile ilgili aslında bu doktorum bana uyandır demişti 2 ay bitene kadar şekeri düşer demişti 2 aydan sonra şeker düşme olayı olmuyormuş o zaman da kilosuna baktı 4 saatte bir kalabilirsiniz dedi son zamanlarda artık kendi belirliyor kalkma süresini bence doktorunuza sorun
Aesma
[bilinmeyen] ben artık kaldırmıyorum 1 ay 5 günlük bebeğim 3-4 saatte uyanıyor acıkınca öyle emziriyorum
MTkutay
[bilinmeyen] ben hiç bir zaman uyandirmadim kendi acikinca 3 4 saatte zaten uyandı o ne zaman isterse emzirdim asla zorlama yapmadım ve 3 ayda 5 kilo aldı bebeğim sadece anne sutuyle maşallah diyeyim
Jrarya
[bilinmeyen] biz bugün tam bir aylığız doktorumuz sarılığı geçti günden itibaren gece kaldırıp beslemeti bırakıyosun dedi aç bebek uyumaz o acıkınca seni uyandırıcak 2 saaten önce istersede meme verme o meme değil kokunu istiyodur dedi. Gece o istemeden kaldırıp beslersen uyku bölünmesi sorunu yaşarsın dedi
Ozgezafer
Ben şimdi geldim doktordan 2 ay 1 haftalığız geceleri 2 saatte bi emzir dedi ama kızım zaten 3 saatte bi kendi kalkıyo denedim bazen 4 saat uyuyo ıyandırınca huysuzlanıyo emmiyo ama kendi uyanınca emiyo napıyım bilemedim
Mom09
[bilinmeyen] emzikle uyursa emziği meme yerine emerek uyur Canım uyuduktan sonra emziği atmıyorsa sen al yatmadan önce.
Elif61
[bilinmeyen] sadece anne sutu mu alıyor
bayb1
[bilinmeyen] senden bir qün önce Doğum yaptım bende ben kaldırmıyorum kendi acıkınca uyanıyo cnm ama her ihtimali düşünüp 3 saat sonrasına alarm kürüyorum içim rahat etmiyor bazen bakıyorum uyanıksa emziririm uyanık deqilse uyanmasını beklerim uykuda onlar için önemli sonuçta