Bir aydır kabızlıkla mücadele ediyorum. Bu süreçte alerjik olduğumuzu ve anal darlık olduğunu öğrendik. Yaklaşık 3 haftadır diyet yapıyorum. Darlık neredeyse geçti alerji belirtilerimiz de ama kızım ıkındığı morardığı halde kakasını yapamıyor. Müdahale etmek durumunda kalıyorum. Doktor hergün fitil atmamı söylemişti ama bi kutu fitil bitti hala düzelme yok. Alışırsa diye korkuyorum ama müdahale etmeyince de olmuyor. Yapmıyo değil yapamıyo. Bağırsaklar dolunca gazını da çıkaramıyo ekstra ağlama nöbetleri.. Her seferinde öyle kaka çıkıyo ki hayret ediyorum. Çok çaresizim. Çok mutsuzum. O ağlıyo ben ağlıyorum. Denemediğim şey kalmadı zeytinyağı doktorun yazdığı şurup vs. hiç birşey işe yaramıyo 😪