Dyldrm Diş ağrılarına çok iyi geliyormuş bir anne var Blogger iki çocuğumda da bunu kullandım hiç hissetmedim diş çıkardıklarını filan demiş. Buradaki annelerimizden kullanan var mı diye sormak istedim ve varsa kullanılabilecek bişeyse eğer faydalanabilen anneler olur belki
Balkupum2505 Dyldrm ogluma kullandim 4 alt 4 üst 2de yan taraftaki dislerine iyi geldi zorlanmadi ama suan en arkalar cikiyo ve hic bir sekilde fayda etmiyo 😫
Mlkmhrrm Dyldrm bebeğim ilk dişini 6.5 aylıkken çıkardı sonrasında tetagil kullanmaya başladım şu an 8 tane dişi var azı ve köpek yerleri şişmiş günde iki kez veriyorum genelde rahatlıyor çok şükür ama bazen naparsak yapalım rahatlamıyor
BirAnneBirBebekkkKk Ben aksine faydasini gormedim nedense osaniti de cok onerdiler onunda etkisi olmadi malesef
Mlkdr Dyldrm bende bir kaç yerden duyarak kullanmaya başladım bariz rahatlatıyor kızımı.dr kontrolünde sordum öneriyor musunuz diye dr.umuz önermedi sadece çok huysuzlanirsa biraz calpol verebilirsiniz dedi.ileriki dönemlerde dişleri çürüttüğünü söyledi bu tarz şeylerin 🤷
Archmomm Dyldrm kızıma 4. Aydan beri ilk agrıları basladıgını anladıgımdan beri veriyorum. İlk zamanlarda 2 pk verdim dişlerinin patlama dönemlerinde 4 e çıktım. Çok rahatlatıyor. Bir çay tabagına koyup parmagımı toza basıp diş etlerine elimle hafifce kasır gibi sürüyorum
Ummahan250820 Bnde bebegımın dıs döneminde vermeyı dusunuyprum ama tetagıl dıs granulunu ve jellerı dıslerı cıktıktan snra curutuyor dıyorlar hep acaba doğrumudurki
ipekbocugu biz dün bir kez kullandık ondan mıdır bilmiyorum dün son 1 aya nazaran iyi uyudu bide eşime bunun hiçbir zararı yok, herkes kullanıyormuş dedim, o da önce kendi denedi hiç bir şey yapmıyor sen dişini ovaladigin için çocuk rahatlıyordur dedi
Ummahan250820 ipekbocugu yorumlarda okudugum kısıler hep faydasını horuyoruz cok rahat uyuyorlar dıyorlar tamıdıgım bı ablamda onu kullanıyomus cok rahatlıyor dedı ama dıslerı cururmu ondan korkuyorum 🥺sız suan kc aylıksınız canım
Ummahan250820 ipekbocugu oyy kuzum cıkınca ne tatlıs olur 🥰 ınsallah cok basıt bır sekılde hemencecık cıkarır bızde 4 aylıgız alt dıs etlerımız kasınıyor