Asel2 Affınıza sığınarak yazıyorum 50 günlük kızım var emziriyorum uzun süredir kabızım bebeğe geçer mi bu. Bi de benim derdime bir çare a dostlar bileniniz var mı ?
sademinannesi Asel2 bebeğe de geçiyor diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum kuru kayısı falan yeyin bol sıvı tüketin inşallah düzelir geçmiş olsun