Aman bu süpürge, ben süpürge alırken 700 tlydi ya temmuz 2019da, dedim normal borulu süpürge alayım daha güzeldir onu bin kusura aldım. Ne oldu bu fiyatlar böyle ya 🤣 canım süpürgem aman bozulmasın, ben gidiyorum o peşimden geliyor haldur huldur 🥰🥲
Ben olsam robot süpürge alırdım ekstra bi süpürge alacaksan eğer eve