Kızlar sabah kuaföre gittim… 💇♀️
Kaş bıyık 38₺ verdim bir ay önce 28 di pahalı değil mi? Başka kuaför de 20₺ veriyordum ama çok sıra bekletiyor 🙅♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
kendim almayı öğreneceğim zaten bıyık alıyorum ama gitmişken dedim alsın kış tarifesi galiba 🙎🏼♀️