Kızlar oğlum doğduğunda yani ilk gün hastanede mama verdiler biz bir paketini bitirdik ikinciye aldık.(süte takviye olarak sütüm gelmzse diye aldırdılar) Hem mama hem meme verdim ilk bir ay. Ve tam ikinci paketi aldm çocuk doktorumz bu mamayı onermiyrom Aptamil alın dedi. Eşimde doktor öyle dedi diye o mamayı hiç kullandırmayi o öyle hala duruyor. Aptamil aldk bz yarıladk sonra herkes madem sütun yetiyor neden mama veriyosn dedi dank etti bana ve mamayı kestim. Ama yarisi daha duruyor. Ben bu mamaları lazm olduğu zman kullanirm diyirdjm ve son kullanma tarihleri 2023. Geçenlerde burada okumustm açıldığı zaman üç hafta içinde mi ne son kullanımı geçiyormuş vs vs. Atacak miyim ben bu mamaları ne yapmalıyım? Anneme flan braktgmda acikirsa annem aptamilden yapıp veriyordu 😏