Prensesannisi Kızlar 8 ay 10 günlük bebeğim ishal dışkısını cıvık yapıyor herhangi ateşi vs yok her zaman yedirdiğim şeyleri yediriyorum önceden tam aksi kabız olurken birden neden ishal olmuş olabilir ilk defa başıma geliyor yardımcı olur musunuz
Annis-ogul Prensesannisi bnm ki de öyle ya.ama azı dişlerini cikardigi için isal. Bol bol su içir şu kaybı olmasın
Bebem07 Prensesannisi Götür bence bakılsın bir uzun süreli ishal ise kaka testi alırlar diş de çıkarıyor olabilir kötü düşünmemek lazım 1 haftayı geçtiyse götürün içiniz rahat olsun
Anneanneanne Prensesannisi roto virüsü olabilir canim korkutmak istemem ama kotu kokuda varsa kesin gotur bingildafini kontrol et devamli cok su ver
Prensesannisi Annis-ogul benimkinin de daha hiç dişi yok nasıl olur belirtiler benim kızımda onu da bilmiyorum çok arada kaldım
Prensesannisi Bebem07 2 gün oldu biraz daha bekleyeyimde götürüm her dışkısı ishal değil günde bir yada iki defa çok sıvı oluyor diğerleri yine katıya yakın
Annis-ogul Prensesannisi cok salyasi akıyorsa damaklar sıkıyorsa belirtileri o oluyo cnm biraz da ateş. Bnm ki de geç çıkardı dislerini
Bebem07 Prensesannisi o zaman problem değildir yaa hep isal ise problem de normaldir salyası falan akıyosa ateşi arada bir çıkarsa her şeyi ağazına götürüyorsa bir de diş etleri kabarık olursa diş çıkarıyor demekki
Prensesannisi Bebem07 yok hep ishal değil ishal olsa durmadan mı kaka yapar acaba benimki günde 2-3 kez yapıyo sadece işte kıvamı biraz cıvık bir tandsi falan da tamamen sıvı oluyo ilk defa başıma geliyo açıkçası ek gıdaya başladığımızdan beri de kabız olduğu için sürekli katı görmeye alışkınım normal dışkı nasıl olur onu bile tam bilmiyorum yani
Prensesannisi Anneanneanne su içiremiyorum ki hemen püskürtüyor alıştırma bardağıyla denedim fincanla denedim yok içmiyor rota aşısını yaptırmıştık ama inşallah değildir 😔
Prensesannisi Annis-ogul aşırı bi salyası yok ama dişini kaşımak istiyo özellikle emzik ve biberon uçlarıyla kaşıyo uzun zamandır