CigdemZeynep rabbim dizinde evladınıza acil şifalar versin, bizim kisinde 2 adet biri 6 vsd diğeri. 3 Asd doktor küçük olanı çok konuşmadı bile kapanır diye ama 6 olanı orta boy o biraz zor dedi hatta bütün sormadığımız kimse kalmadı Acıbadem’de bi doktoru aradım meşhurmuş , o sağolsun gönder raporu dedi gönderdim ama oda ameliyat diyor , burada okuyorum benimle aynı olan hayta daha büyük deliği bile olan kapanıyor neden o doktor bize ameliyat diyor 😞