Merhaba kızlar. Bebegim 10 aylık, bu aralar oyun yapar gibi kendini geriye atıyor,bunu gülerek yapiyor.Cok tepki vermemeye çalışıyorum tekrarlanması diye ama 2 gündür sık sık yapiyor.Kumanda vs gibi nesneleri de kafasına vuruyor bazen küt küt. Gelişiminde herhangi bir aksaklık yok anladigim kadarıyla hatta motor gelişimi fazla hızlı 9 aylık yürüdu.Ne dersiniz ne yapmalı?