Tugceeeee01 20 günlük olduk bizde gündüz keyfi yerine uyku yok bir şey yok karnı tok misler gibi gece de bi beni uyandırmak için ağlıyor emziriyorum falan gazini çıkartıyorum memede uyuyor beşiğine bir koyuyorum beni izliyor sanki e gelde uyuu 🤦♀️ tabi o güzel uyuyunca benim uykum olmuyor uyuyamiyorum böyle bir döngü içerisindeyiz işte 😂 birbirimize alışmaya çalışıyoruz bakalım ne kadar sürede alışırız 🥰 uykusuzluk falan filan zorlamıyor da eşimden ayrı evimden ayrı büyütmek kızımı çok zorluyor 😶 haftaya pazar günü gideceğim inşallah evime gün sayıyorum resmen 🥺