2melekannesi__ evet ya annelik gerçekten çok zor bizim sarılığımız vardı birde ödem attı bebeğim doğumdan sonra 400 gram vermişti iyi besleyemedim bakamadım kızıma diye kahretmiştim kendimi meğer benimle ilgili bir problem değilmiş. Şimdi gayet sağlıklı çok şükür zamana bırakmak lazım kendini sıkma büyüdükçe zaten tutacak her şey düzene girecek