Cdlmrym Gryffindor Tabi ki öyle. Herkes kendi sorumluluğunu aldıktan sonra istediği tercihi yapabilmeli. Bu bizim bedenimiz sonuçta. Ama tedbirsizlik sorumsuzluk oluyor işte korkunç sonuçlar doğurabiliyor Allah korusun
Bademinannesi2 Bizim ülkemizde sağlığın ortası yok. Ya basit bir nezlede acile koşup olay çıkaran ya da kanseri otla çözmeye çalışan. Bana ilk gittiğim doktor evde son ana kadar ebeyle durabilirsin son anda hastaneye geçebilirsin demişti. Çok saçma gelmişti.