Arkadaşlar merhaba bı bebek annesiyim 1.5 yaşında şuan beni azıcık goremesin kıyamet koparıyor. Sürekli kucak istiyor. Arkadaş edinsin diye bı ortama bıle girdiğim de aynı odada olmama rağmen elimi birakmiyor.. ne yapmam lazım bazı zamanlar çok bunaliyorum. Tek başıma bakıyorum hiç kimseden destek almadan ama bazen sinirlenip kızıyorum bırak biraz beni diye. Bu sefer daha beter ağlıyor .. 😥