Aysecan66 normal çünkü ilk üç ay gazını tam cıkaramıyor biz cıkartıyor sansakta. Ayrıca bebekler kendini ilk 3 ay anne karnında zannedermiş. Ona kolik bebek sesleri açabilirsiniz rahatlatır anne karnında hisseder. Ayagına degmeyecek sekilde sıcak su torbası yapıp battaniye altından ayaklarını sıcak tutmayı sağlayabilirsiniz. Bunlar bizde işe yaramıştı. Henüz cok küçük ve ağlaması cok normal. Eğer baska bi sorunu oldugunu düşünüyorsanız doktora götürürsünüz annesi olarak hissedersiniz