Kızlar merhaba 6 aylık bebeğim var mama ile besleniyordu 5. Ayında doktor un önersi ile tadımlara basladık hemen hemen herseyı tattırdım fakat hıc bir şekilde birşey yediremiyorum. Agzını kitliyor asla acmıyor🤦🏼♀️ Ne yapacağimi sasırdım meyve bıle sevmiyor 🥺 varmı yaşayan?