cansuali Merhaba kızlar bir buçuk aylık bebeğim var grip oldum covidi testi verdim negatif ama bunu atmam için bana öneriler verir misiniz emziriyorum da parol dışında bir şey içemiyorum burnum çok sızlıyor akıntı var tıkalı değil
Znurr cansuali bende olmuştum ve 2 tane maske ile dolanıyordum evde. Yanlarında asla hapşırıp öksürmedim. Maskeleri sık sık değiştirdim, mümkün olduğu kadar kucağıma almadım. Bol bol sıvı tüket, C vitamini al. Çok geçmiş olsun