guness_ Uygun fiyatlı lego arıyorum da satan var mı? Ayrıca tavsiye edeceginiz bir model var mı? Ürünün numarasını yazarsanız sevinirim☺️
BuzluKahve guness_ ben ilk hayvan treni, sayı treni ve unicorn treni aldım. Üçü de evin vazgeçilmezi. Hepsini arka arkaya takıp gezdiriyor evde. Diğer setleri de yavaş yavaş alacagım
Nurcan03 guness_ sayı tren seti ve çok parçalı kutulu bir set alırsanız uzun süre gidiyor. Mesela 10913 olabilir. Diğer setleri daha sonra da alabilirsiniz isterseniz. Bunlar daha temel setler.
GokSuM guness_ bence legoyu alan daha da satmaz, evin vazgeçilmezi 🥰 ama tabi inşallah vardır. Üstte kalsın ❤️
guness_ BuzluKahve Yaa ne güzel 🤗 nereden almıştınız. Daha yeni arastirmaya başladım da tam bilgim yok zemin aldınız mı zemine gerek var mı
BuzluKahve guness_ hepsiburada ve trendyoldan aldım. Zemin almadım, daha küçük parçalara geçince bakacagım, su an ihtiyac yok sanki zemine.
guness_ BuzluKahve tamam çok teşekkür ederim. Zaten zeminler de çok pahalı. Onu almak yerine bir tane daha lego almak daha mantıklı 😊
BuzluKahve masalcik Zemin üzerind oynaması daha kolay. Ama o ilerleyen dönemde. Benim 11 yaşında kızım da var, en çok parayı legoya verdik. Hatta her sene doğum gününde herkese lego aldırdık. Duplolarda zaten cinsiyet yok, hepsi çok seviyor.
Slyshn BuzluKahve bizim de ev lego dolu ilk oğlumdan vallahi dolar eur gibi değerlenmiş setler çok pahalı olmuş hayyatta satılmaz şimdide hepsi kardeşine kaldı 🤗
guness_ Slyshn yaa ne kadar güzel İlk çocuğa alınanların kardeşine kalması 🥰 evet ya çok pahalı 😐 400 den aşağı çok parçalı güzel duplo bulamadım o yüzden almışken 1 tane olsun daha gerek kalmasın classic modele geçene kadar diye düşündüm
Slyshn guness_ o zaman çiflik hayvanlı bi set vardı büyük olanı hala duruyorsa önerebilirim oğlum onu nerdeyse düne kadar hala oynuyordu bi de uçaklıhavaalanlı bi set vardı o da güzel. Eğer daha küçük bir set düşünüyorsanız sayı sayma treni var. Hepsi ile çok oynadı oğlum resimleri yazıları hala pırıl pırıl pahalı ama gerçekten ömürlük o da kendi çocuguna saklar hatıra 💕
BugsBunnyy guness_ kutulari durmuyor bizim alali cok oldu lunapark parca sayisi cok eglenceli ayni sekilde hayvanat bahcesi olanda parca sayisi cok uzun oynamaya elverisli.ciftlikte güzel Bence lego duplonun her serisi guzel pahalı ama degiyor 5 yil oldu alali saklama kutulara koydum ben kucuk oglumada kaldi evladiyelik
guness_ BugsBunnyy çok teşekkürler tavsiye ettikleriniz çok güzel. Lunapark ne kadar pahalı fiyatı 😕 dediğiniz gibi evladiyelik ama. Benim de küçükken orijinal legom vardı sürekli oynardım hiç de birşey olmadı kalitesinden ötürü