Ayse292973 Ayı bitirdik 6. aydan gün almaya başladık. Yavaştan taşımlar yaptırıyorum yumurta sarısı, elma, muz gibi minik minik. Doktora da sormadım mama ile besleniyor anne sütü almıyor. Başlayan var mı benim gibi acaba?
KubraHira Ayse292973 cogu doktor anne sutu almiyorsa 5. Ayin icinden baslatiyor yavas yavas tadimlara cnm. Bizde 5 ay 13 gunluguz az az tadim yapiyorum
ikizlerinannesi2985 Ayse292973 mama alıyorsa 5.ayda başlatıyorlar zaten. Ben de 5.ayda başladım ama yumurta sarısı ağır gelir. 7.aya saklayın onu. Yoğurt, kabak, havuç, patates, muz, avokada vs bunlarla tadıma başlayın derim🥰