Gizemesma ben deldirdim 13 aylıktı hiçbir sorun yaşamadım bende kararsızdim çevremde yapma etme doktor tavsiye etmiyor diye aman dedim valla deldirdim küpeleri kulağında şuan ve çok yakışıyor siz de deldirin 1 yaşını geçtiğinde kulak memesi yumuşak olunca ağrı ve iyileşme süresi kısa oluyor