Merhaba herkese daha önce post açmıştım kızım 3 ay 12 günlük meme almıyor biberonla sağıp veriyorum alıştı galiba diye. Memeye dönmesi için parmaktan besleme denemesi yaptım biraz içti almadı ayakta hopladım zıpladım olmadı şarkılar söyledim pozisyonlar denedim yine olmadı yani kızım meme kesinlikle almıyor biberondan cuk cuk içiyor sütünü memeye yaklaştığı an basıyor çığlığı o kadar bağırıyorki boğazları acıyor öksürmeye başlıyor kıpkırmızı oluyor artık pes edeceğim neredeyse sadece biberonla gittiği yere kadar devam etmek düşüncesindeyim böyle olan var mı nasıl döndürdünüz bebeklerinizi memeye acaba