Efeismom bu ya kolikten dolayı böyle ya da şu şekilde olabilir (bizzat yaşadığım için söylüyorum) uykuya geçememe. Benim ikizlerimde akşam 5 den sonra ne yaparsam yapayım asla uykuya geçemiyorlar. Ne yaparsam yapayım gözlerinden uyku akıyor ama asla uyuşamıyorlar ve aynı zamanda kıyamet kopuyor evin içinde çatlayana kadar ağlıyorlardı. Bende çözümü banyoda buldum. Her akşam 7-7.30 gibi banyolarını yaptırıyorum, mamalarını veriyorum hamaklarında sallıyorum sabah 7.30 a kadar sadece mama için uyanıyorlar.