Wein7 benim makinem arzum bebbe. 10 yıllık eski sistem
Sütü ocakta ılıtıyorum, parmağım 7 saniye sıcaklığa dayanınca mayalıyorum. (1 litreye 1 tatlı kaşığı yoğurtla) sonra makinenin kavanozlanırına bosaltıp, 6 saat ayarlıyorum. 6 saat dolunca kavanozları ağzı açık dolaba koyuyorum. Her seferinde kıvamlı ve tatlı oluyor.
Daha yeni makinelerde ısıtmaya da gerek yokmuş, direk oda sıcaklığında mayalayıp makineye konuyormuş
Ben bu arda iki kavanozu da meyveli yapıyorum kendime. Myaladıktan sonra içine çilek muz ve bal koyup karıştırıyorum