Merhaba. 2 ay 16 günlük bebeğim var. Doğduğundan beri Bibs marka emzik kullanıyorduk. Emziği dibinden biraz açıldı ben de yine aynı marka emzik aldık ancak onu emmemeye başladı. Lansinoh ve Avent biberon kullanıyorum şimdi de onları reddetmeye başladı 🤦🏼♀️ tekrar emzik emmesi için yaptığınız bir şey var mı? Farklı marka denesem mi diye düşünüyorum ama zaten bu markanın emziğini sevmişti ne yapacağımı bilemiyorum şimdi..