Minik_mucize1 Kızlar benm oğlum 1 aylık gündüzleri çok rahat uyuyor gazını cikartiyr sadece aciktiginda mizmizlaniyir ama gece 12 den sonra sanki bı yeri ağrıyor gibi ağlıyor bu en fazla 1 2 saat sürüyor neden olabilir ne yapmam gerekir acaba